FAQ

Poniżej znajdują się odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania, dotyczące współpracy z naszą wytwórnią i zakupów w naszym sklepie.

Kliknij na interesujące Cię pytanie:








Co zrobić, by wydać u was płytę?

 

Nie owijamy w bawełnę - szanse są małe. Sami szukamy muzyki. Jesteśmy niewielkim wydawnictwem, które chce gwarantować swoim artystom najwyższy możliwy poziom współpracy. Z tego powodu skupiamy się na kilku wykonawcach, bo tylko wtedy możemy mieć pewność, że damy z siebie wszystko. Jeśli mimo to chcesz spróbować, to pisz pod adres info@thinman.pl lub użyj formularza kontaktowego. Mamy tylko olbrzymią prośbę - nie wysyłaj nam swojej muzyki i innych materiałów w załącznikach - jeśli coś nie mieści się w treści maila, to spakuj całość, wrzuć na jakikolwiek serwer wymiany plików i rzuć nam sam link. Niestety nie jesteśmy w stanie odpowiedzieć na wszystkie propozycje. Dziękujemy za wyrozumiałość.

 


 

Gdzie mogę znaleźć regulamin sklepu?

 

Aktualny regulamin jest zamieszczony na naszej podstronie Regulamin Sklepu.

 


 

Jak sprawdzić dostępność produktów?

 

Przy każdym z produktów znajduje się informacja o jego dostępności w sklepie:

  • Brak towaru – chwilowo 0 sztuk na magazynie; jeżeli jesteś bardzo zainteresowany tym produktem, daj nam znać poprzez email: info@thinman.pl lub telefonicznie: 799101101
  • Na wyczerpaniu – ostatnie sztuki danego towaru, warto się pospieszyć z zakupem!
  • Średnia ilość – mamy przynajmniej kilka/kilkanaście egzemplarzy
  • Duża ilość – w magazynie mamy wystarczającą ilość produktu, aby obsłużyć wiele zamówień
  • Dostępny na zamówienie – możemy specjalnie dla Ciebie sprowadzić ten produkt - skontaktuj się z nami mailowo: info@thinman.pl
  • Spodziewana dostawa – produkt będzie dostępny już wkrótce
  • Wycofany z oferty – produkt został wyprzedany lub nie jest już dostępny w ofercie naszego sklepu

 


 

Jak sprawdzić stan realizacji zamówienia?

 

Na Twój adres email będziemy przesyłać informacje o postępach w realizacji Twojego zamówienia. Ponadto po zalogowaniu do Twojego konta będziesz miał dostęp do wszelkich informacji o Twoich bieżacych oraz już zrealizowanych zamówieniach: statusie, zawartości, podanych adresach, itp.

 


 

Jak długo będę czekać na przesyłkę?

 

Natychmiast po złożeniu przez Ciebie zamówienia otrzymasz na adres email potwierdzenie zamówienia - wtedy też rozpoczynamy proces jego realizacji. Na Twój adres email na bieżąco będą przesyłane informacje o stanie realizacji Twojego zamówienia.

 

Termin otrzymania paczki = termin wysyłki + czas dostawy

 

Termin wysyłki wynika z dostępności produktów i wybranej formy płatności, podczas gdy czas dostawy zależy od wybranej przez Ciebie formy dostawy.

» szczegółowy opis realizacji zamówień

 


 

Jakie występują formy dostawy?

 

W zależności od ilości i wagi zamawianych przez Ciebie produktów, wybranej formy płatności i własnych preferencji, możesz wybrać jedną z form dostawy:

  • Paczkomaty InPost,
  • Orlen Paczka,
  • kurier DPD,
  • kurier UPS,
  • pickup w automatach paczkowych.

» szczegółowy opis form dostawy

 


 

Ile zapłacę za przesyłkę?

 

Całkowity koszt dostawy zamówienia poznasz po dodaniu produktów do koszyka i wybraniu interesującej Ciebie formy dostawy i metody płatności - w podsumowaniu zobaczysz dokładną wartość do zapłaty.

 


 

Jak zapłacić za zamówienie?

 

W zależności od wartości zamówienia, wybranej formy dostawy i własnych preferencji, możesz wybrać jeden z następujących sposobów płatności:

  • przelew na konto bankowe,
  • płatność elektroniczna (przelew on-line, karta płatnicza, portfele elektroniczne),
  • płatność PayPal.

» szczegółowy opis form płatności

 


 

Dlaczego nie mogę zamówić przesyłki za pobraniem?

 

Niestety zostaliśmy zmuszeni do wyłączenia opcji zamówień za pobraniem. W przeszłości zbyt często wracał do nas towar zamówiony, lecz nie odebrany przez Klienta. Ponosiliśmy wtedy dodatkowe koszty związane z odesłaniem do nas towaru przez Pocztę Polską lub firmę kurierską. Zdarzało się, że wraz z kosztami wysyłki do Klienta, koszty te przekraczały wartość zamówionego towaru. Staramy się utrzymywać ceny naszych towarów na najniższym możliwym poziomie i dlatego nie możemy sobie pozwolić na ponoszenie strat tego typu.

 


 

Czy mogę osobiście odebrać zamówienie?

 

Niestety obecnie nie oferujemy takiej opcji.

 


 

Co to są kupony rabatowe?

 

W akcjach promocyjnych oferujemy naszym Klientom kupony rabatowe. Mają one formę kodów, które należy wpisać w koszyk, w odpowiednio oznaczonym polu. Spowoduje to przeliczenie kwoty do zapłaty z uwzględnieniem rabatu. 

Pamiętaj, że większość kodów rabatowych ma swój okres ważności. Po jego wygaśnięciu kod rabatowy przestaje być aktywny – nie spowoduje przyznania określonego rabatu.

 


 

Co to jest przechowalnia?

 

Przechowalnia to miejsce, do którego możesz dodawać produkty, nad którymi się zastanawiasz. Dostęp do tej funkcjonalności mają tylko zalogowani użytkownicy.

Jeżeli wahasz się, czy kupić dany produkt, a posiadasz konto w naszym sklepie, zaloguj się i dodaj produkt do przechowalni. Produkty w przechowalni są dla Ciebie zapamiętywane. Przy kolejnym zalogowaniu do sklepu w przechowalni znajdziesz wszystkie zapisane przez Ciebie produkty. W każdej chwili możesz powrócić do nich, przerzucić je do koszyka lub usunąć z przechowalni.

 


 

Czy mogę otrzymać fakturę VAT?

 

Tak, na zakupione w naszym sklepie produkty możesz otrzymać fakturę VAT. W tym celu w trakcie składania zamówienia w formularzu z Twoimi danymi wybierz opcję „firma” i podaj dane do faktury. Informacje na temat chęci otrzymania faktury VAT umieść w Uwagach (sekcja "Dodatkowe informacje"). Jeżeli adres wysyłki jest inny, niż dane do faktury, zaznacz w formularzu opcję „inny adres wysyłki” i podaj adres, na który ma być przesłane zamówienie.

Data wystawienia faktury VAT to data wysyłki Twojego zamówienia. Nie ma możliwości zmiany tej daty.

 


 

Jak zmienić moje zamówienie?

 

Możesz modyfikować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przygotowywania towaru do wysyłki modyfikacja jest już niemożliwa. W celu jakiejkolwiek modyfikacji swojego zamówienia (zmiana adresu, dodanie produktu do zamówienia, zmiana sposobu płatności czy dostawy), skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: info@thinman.pl.

 


 

Złożyłem błędne zamówienie. Jak je anulować?

 

Możesz anulować swoje zamówienia jedynie do momentu skompletowania jego zawartości. W momencie przygotowywania towaru do wysyłki anulowanie może być już niemożliwe. W celu anulowania zamówienia skontaktuj się z nami jak najszybciej - najlepiej mailowo: info@thinman.pl.

 


 

Mam problem z opłaceniem zamówienia. Co robić?

 

Czasem zdarza się, że system płatności elektronicznych zawodzi i nie możesz opłacić zamówienia. Możesz spróbować ponownie za jakiś czas, korzystając z linka otrzymanego w mailu potwierdzającym zamówienie. Jeśli i to zawiedzie, wyjścia są dwa:
1/ Prosimy o złożenie nowego zamówienia, a stare anulujemy.
2/ Prosimy o przelew na nasze konto 50 1050 1025 1000 0090 7827 6525 (ING) z podaniem numeru zamówienia i po zaksięgowaniu wpłaty finalizujemy wysyłkę.
Prosimy tylko o sygnał mailowy info@thinman.pl, którą opcję wybierasz.

 


 

Gdzie jest moja przesyłka?

 

Wybierając opcję dostawy, w wiadomości email otrzymasz numer listu oraz link do strony, na której możesz na bieżąco śledzić położenie Twojej przesyłki. Link ten również jest widoczny dla zarejestrowanych klientów sklepu, w podglądzie szczegółów złożonego zamówienia, w kolumnie Przesyłka.

 


 

Czy sprzedawane produkty posiadają gwarancję?

 

Tak, produkty dostępne w asortymencie naszego sklepu posiadają gwarancję producentów, obowiązującą na terenie Polski. Informacje o czasie gwarancji znajdziesz w opisie produktu, a także na stronach internetowych producentów. Ważne, aby zachować dowód zakupu (rachunek lub fakturę), a także oryginalne opakowanie do momentu zakończenia okresu gwarancyjnego. Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

» warunki gwarancji i serwisu

 


 

Mam problem z zamówionym produktem. Co teraz?

 

Zawsze przed odebraniem przesyłki należy sprawdzić, czy nie uległa uszkodzeniu w transporcie. W przypadku, gdy opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami mailowo: info@thinman.pl.

W przypadku chęci zgłoszenia reklamacji upewnij się, czy produkt powinien być reklamowany w naszym sklepie, czy u producenta. Informacje na ten temat znajdziesz w karcie gwarancyjnej, a także w opisie produktu na naszej stronie lub na stronie producenta.

» szczegółowa procedura reklamacji

 


 

Czy mogę zwrócić zakupiony produkt?

 

Tak, zgodnie z prawem Klient może w terminie 14 dni kalendarzowych liczonych od dnia dostawy towaru, odstąpić od umowy bez podawania przyczyny. W naszym sklepie dajemy Ci możliwość zrezygnować z zakupu w ciągu 30 dni od daty odebrania przesyłki. Towar nie może jednak nosić śladów używania, nie może być zniszczony czy uszkodzony, musi znajdować się w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością. Skontaktuj się z nami (info@thinman.pl), by ustalić formę zwrotu.

» opis reklamacji i zwrotów

Projekt i wykonanie: Gabiec.pl
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl